پیشرفت های افغانستان
 
درباره وبلاگ


سلام به همه هموطنان عزیز و فارسی زبانان محترم من شفیع سروش هستم حدود 15سال است که در کشور هالند زندگی میکنم متولد کابل هستم وتاحدود 19 سالگی در انجا زندگیمی کردم به دلایل ناامنی و... به کشور هالند مهاجرت کردم ودر انجا تشکیل خانواده دادم واکنون این خلا رادر خود حس میکنم که من کی هستم ؟ ریشه ام کجاست ؟ واکنون در کجا هستم واین وبلاگ را بدین منظور که این خلا وجودی خود را پر کنم والتیامی باشد برای دل من که دوری وطن را دیگر نمیتواند پرکند وبرای شما عزیزان افغان داخل وافغانان دور از وطن باشد که چشمهایمان به نور ان سرزمین الماس نشان منور گردد وهمگی در کنار هم در افغانستان عزیز به خوبی وخوشی زندگی کنیم انشالله
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 54727
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

افغانستان عزیز
خوش امدید
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : افغانستان عزیز

مقامات ناتو از پیشرفت های چشمگیر بخش هوایی کشور ظرف ۴ سال گذشته خبر میدهند.

مقامات ناتو از پیشرفت های چشمگیر بخش هوایی کشور ظرف ۴ سال گذشته خبر میدهند. فرمانده لوای هوایی ناتو میگوید تلاشهای جدی را اغاز کرده اند تا نیروهای هوایی افغان برای گرفتن مسؤولیت های هوایی اماده شوند.وی می افزاید در حال حاضر خلبانان افغان در سه مرکز هوایی در این کشور اموزش میبینند وانتظار میرود میدان هوایی شندند نیز برای اموزش نیروهای هوایی افغان اماده شود. فرمانده لوای هوایی ناتو میگوید در ده سال گذشته پیشرفت های گسترده ای  در بخش های مختلف هوایی صورت گرفته است و قرار است تا دو.سال دیگر بخش هوایی نیروهای ارتش افغانستان به گرفتن تمامی مسولیت های هوایی اماده شوند.

“از ده سال بدینسو سرمایه گذاری های بیشتری برای تقویت بخش هوایی  انجام شده است که به تناسب آن دستاورد ها هم قابل اهمیت بوده اما دو سال دیگر نیاز است تا این نیروها به حدی برسند که خود به تنهایی مسولیت ها را به عهده گیرند”.

وی می افزاید در حال حاضر خلبانان افغان در سه مرکز هوایی در افغانستان اموزش میبینند وانتظار میرود با سرمایه گذاری بیشتر میدان هوایی شیندند نیز برای اموزش نیروهای هوایی افغان اماده شود.

“در حال حاضر سه مرکز هوایی در کابل، کندهار و هرات با تجهیزات پیشرفته امروز وجود دارد اما مهمتر از همه تمرکز بیشتر ما بالای مرکز هوایی شیندند است که قرار است تمامی آموزش های هوایی در آن صورت گیرد”.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افغانستان عزیز و آدرس afghanistanaziz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.